KEBAIKAN DAN KELEBIHAN ARTIC SEA

 KELEBIHAN DAN KEBAIKAN ARCTIC SEA


10 SEBAB UTAMA KENAPA PERLU AMALKAN MINYAK ZAITON+ MINYAK IKAN FOREVER.


Adunan berpaten dari Minyak Zaiton dicampur dengan minyak ikan adalah bermanfaat untuk menjaga jantung, otak, mata, kulit, sendi dan tulang. Oleh itu FOREVER Artic Sea adalah salah satu daripada produk yang paling laris didunia kerana ianya;


✅1. *BAIK UNTUK KESIHATAN JANTUNG*


➡Mengandungi asid lemak EPA dan DHA (dari minyak ikan) dan asid oleik (minyak zaitun) yang boleh membantu untuk mengurangkan kolestrol tidak baik (LDL) dan meningkatkan kolestrol baik (HDL), justeru baik untuk mengekalkan kesihatan kardiovaskular.


✅2. *BAIK UNTUK OTAK*


➡Lemak membantu 60% dari tisu otak, antaranya 25% adalah DHA. DHA meningkatkan kecerdasan kanak-kanak, meningkatkan keupayaan ingatan, tumpuan dan pembelajaran. Ia juga dapat membantu dalam pencegahan kemerosotan ingatan dan penyakit Alzheimer.


✅3. *MELINDUNGI PENGLIHATAN*


➡DHA adalah penting untuk fungsi normal fotoreseptor retina kerana separuh dari lapisan lipid fotoreseptor adalah DHA. Ia meningkatkan penglihatan, mencegah degenerasi penglihatan dan melegakan keletihan mata.


✅4. *BAIK UNTUK SENDI*


➡EPA dan DHA mempunyai ciri-ciri anti-keradangan dan pelinciran, oleh itu melegakan sendi kaku dan bengkak, menguatkan tulang dan membantu dalam pertumbuhan tulang kanak-kanak.


✅5. *NUTRISI PEMAKANAN HARIAN*


➡Kebanyakan rakyat bandar kekurangan asid lemak perlu, yang tidak dapat dihasilkan oleh badan. Dengan mengambil Artic Sea, setiap gel lembut menyediakan kandungan EPA 225mg dan 150mg DHA, dengan nisbah 3:2 yang membantu dalam penyerapan.


✅6. *MELAMBATKAN PENUAAN*


➡EPA dan DHA merangsang metabolisme, mempercepatkan peredaran darah, melindungi sel kulit dan mengelakkan kerosakkan sinaran ultra-ungu, oleh itu mencapai kesan anti penuaan.


✅7. *MELEMBABKAN KULIT*


➡Kulit yang kering bermakna kekurangan asid lemak. Minyak ikan bukan sahaja melembapkan tetapi juga mempunyai ciri-ciri anti-keradangan yang mengurangkan kegatalan dan masalah kulit jadi mengelupas dan sebagainya.


✅8. *BAIK UNTUK KESIHATAN EMOSI*


➡Pengambilan DHA dan EPA dikaitkan dengan menyokong kesihatan emosi dan emosi yang lebih baik.


✅9. *MENGGALAKKAN KESIHATAN PADA TAHAP SEL*


➡Asid Lemak Omega 3 adalah sebahagian dari membran sel di seluruh badan, termasuk otak, kulit, mata, jantung, saluran darah, paru-paru dan juga sendi.


✅10. *KUALITI YANG BAIK*


➡Diekstrak dari ikan laut dalam yang tidak tercemar, Artic Sea adalah selamat dan boleh dipercayai. Vitamin E ditambah untuk mengelakkan pengoksidaan asid lemak. Botol legap digunakan untuk mencegah asid lemak dari rosak akibat cahaya matahari. Artic Sea tidak mengandungi logam berat atau bahan kimia organik yang mudah meruap. Kesemua produk hanya dikeluarkan oleh kilang FOREVER Living di USA bagi menjamin bahan sumber yang berkualiti dan memberikan keyakinan kepada para pengguna.


➡Antara satu keistimewaan Arctic Sea berbanding minyak ikan lain di pasaran dan kenapa ramai orang memilih Artic Sea adalah kerana ia berkuasa untuk memecahkan kolestrol di dalam salur darah lebih cepat berbanding produk lain dan ianya selamat kerana tiada kandungan merkuri. Kolestrol memang sudah diketahui umum sebagai salah satu punca penyakit jantung yakni pembunuh nombor satu di Malaysia.



#kebaikanarticsea

#ForeverLivingMalaysia

#foreverlivingkl

#SetDetoxForever

#foreverlivingukayperdana

Comments

Popular Posts